søndag 25. juli 2010

Shopping i London, del 1


Man kommer ikke langt med 5 pund når man skal ut på
handletur i London.
Vi var på så mange butikker, at det gikk helt trill rundt for meg til slutt.
Min søster My loset meg gjennom diverse store shoppingsentre på et meget profft nivå.
Jeg hang som ett slips etter.


En av butikkene som jeg hadde sett meg ut før vi reiste, var denne

Her kunne jeg lagt igjen noen pund, men det var nesten helt ufremkommelig i butikken
pga det var sommersalg.
Man måtte også tenke på vekta av kofferten, derfor ble det ikke noen stor handel.

En meget spesiell butikk, litt hippie inspirert vil jeg tro.

Jeg kjøpte ihvertfall med meg noen stofftrukne bokstaver,
en stor K og en stor T til jentene mine.
Jeg snikfotograferte litt i butikken.

Denne kjolen kunne jeg tenkt meg selv, bildet er hentet fra nettbutikken.


For ikke å snakke om disse to forklene.
De var jo så fine at man kan ikke bruke de på kjøkkenet.

Min datter ønsket seg dette dusjforhenget.
Det fikk hun ikke. 1200,- for et dusjforheng var litt vel mye.
Men pent var det.

Mer shopping godis i neste London innlegg, følg med.

1 kommentar:

  1. Nå skulle jeg gjerne ha litt av den deilige varmen vi var velsignet med de dagene vi var i London..

    SvarSlett