mandag 18. april 2011

Hekling til påske.


Gamle syltetøyglass har fått hekla trekk.
Ser ut som jeg har satt til livs
enorme mengder med syltetøy i vinter.

Ps ! Det har jeg ikke,
hele familien har bidratt med tomme glass.

Når jeg fikk hekleånden over meg,
ja så var det vanskelig å slutte.

Disse fordeles til jentene i familien.
Brukes til oppbevaring,
som bl.a. kulepenner, heklekroker,
ja alt mulig en har bruk for.




Kan jo også brukes til små telys.


Muskat bommullsgarn i fine vårlige farver.


30 kommentarer:

  1. Veldig fin måte å bruke restearn på. Ser de for meg med lys i - sikkert fint. Jeg snublet innom her og synes du har mye fint. Har lagt meg til som følger og ser frem til nye fine innlegg. Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Sååå fine. Kjempegod ide, både til ting og tang og til T-lys.
    God påske til deg og dine.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Så fine! Veldig kjekt å ha slike galss til ulike oppbevaring, Flotte vårlige farger!
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk :)
    Gleder meg som et lite barn til å få den i posten. Drar på hytta på onsdag, håper og kanskje ha det i hus før da, hvis ikke får det vente til over helgen ^^

    Ha en fortreffelig påske. Gleder meg til å se hva du klarer å produsere i påsken ;)
    Selv skal jeg bruke tiden på å strikke påskekuler og brodere påskeforkle til vinflasker.

    SvarSlett
  5. de var kjempe fine! De må jo passe bra til telys nå i påsken;)

    SvarSlett
  6. Die sehen klasse aus.

    LG Annett

    SvarSlett
  7. Så fine disse var! Ja å hekle "trekk" til glass og bokser er gøy.

    SvarSlett