mandag 12. juli 2010

Hekla smådrops

God morgen alle sammen. Det ble en sen kveld i går, satt oppe og heklet til godt over midnatt.
Holder jo på med bestemor heklelapper til Olavas bestemorswap. Se  her
Dessuten var det så varmt her på Østlandet at det var vanskelig å sove.
Så i dag morres har jeg festet tråder til den store gullmedaje. Har ennå noen feriedager igjen før jeg skal på jobb i helgen. Da er det slutt på late dager. Men det er jo morsom hekling.

Lille snuppa har fått heklete hårstrikker og hårbøyle med pynt.




Disse tre fargekombinasjonene har vi heklet lapper i. Mymlen må innrømme at lillesøster My også har heklet en del, så nå mangler det bare å gjøre ferdig de siste lappene før fristen 1 aug.


Denne vimpelrekka heklet jeg for en stund tilbake. Nå pynter den på lille snuppas rom.


Dette ser vel alle hva er ? Et halvt kokt egg og noen stekte. Morsom småhekling


Dette er hva jeg kaller for en koffertpynt. Fester den på håndtaket på kofferten, da lyser den lang vei på rullebåndet når den kommer i mot meg. Svarte kofferter er det jo veldig mange av.

4 kommentarer:

  1. Det var på tide at man fikk den anerkjennelse man fortjente!

    SvarSlett
  2. Å, kan du ikke være så snill å hekle meg noen søte små miniatyr grytekluter som kan henge på kjøkkenstanga mi, vær så snill, jeg lover å ikke poste ironiske innlegg, i blått og gult, takk!

    SvarSlett
  3. Skal bli med det samme lille My.Du får ta med deg heklekroken din og komme en tur bort til Mymlen og hjelpe henne med heklelappene.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager - og kjempeflotte farger!
    Nå får jeg lyst til å lære meg å hekle:)

    SvarSlett