lørdag 11. desember 2010

Snøkrystaller i plastperler og i hekling

I går kveld perlet vi snøkrystaller,
en ganske stor produksjon faktisk.
Morsom liten hobby med enkle midler,
kun en perleplate og noen poser hvite perler.

Også strykjern og en bit bakepapir da.
Og ikke minst litt tålmodighet.
Fire av snøkrystallen er heklet i bommullsgarn.
Oppskriften fant jeg hos denne flinke damen her
Fru Albertsson sin flotte blogg.


4 heklete snøkrystaller ble det til i morgentimene i dag.
Kjøp deg noen poser plastperler og
en sekskantet perleplate og perl i vei etter bildene her.
Ps. min himmel ble rosa, den burde vel strengt
 tatt vært blå, men men , det var nå rosa bakgrunn
jeg hadde til rådighet.

16 kommentarer:

  1. Så utrolig fine snøkrystaller. Så flinke dere er og så er det så koselig å pynte med.

    Ha en fin 3.adventshelg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nu er al den sne vi fik i DK ved at smelte , så kan være at jeg må igang med snekrystaller , de er vældig smukke :-)
    God lørdag

    SvarSlett
  3. Så vakre snøkrystaller!
    Klem fra igi

    SvarSlett
  4. Så fine de var mymlen. Slike viljeg også ha, vi kan kanskje lage noen slike i romjula. Drikke kaffe og spise berlingerkranser.

    SvarSlett
  5. utrolig fine, nå har jeg noe og holde på med når jeg er syk ;) og forbreder meg til jul, så jeg har noe og henge opp i vinduet mitt ;) Takker for tipsene

    SvarSlett
  6. Så fina de är alla, kul att se att du virkat mina snöstjärnor dessutom :-)

    SvarSlett