torsdag 19. januar 2012

Ny strikkebok til samlingen, Norsk Småstrikk

I morres da jeg dro på jobb, så lå denne strikkeboka utenfor døra.
Kom fra Hobbyklubben og levert av avisbudet.
Det er service det.
Hadde egentlig tenkt å avbestille den,
men må ha glemt det.
Det skjer rett som det er at jeg ikke kommer
 meg til å få avbestilt bøker fra Hobbyklubben.
Men denne gangen var jeg glad for det.

Boken inneholder veldig mange fine oppskrifter.
Lettstrikkete er de også, de fleste oppskriftene.


Denne jakken kan jeg tenke meg å strikke til Tida,
 det eneste som jeg ikke liker, er å måtte sy på maskin
og klippe opp til erme og foran.

Da er nok denne en bedre modell,
med rundfelling og den eneste sømmen er under armen.

Marius lue er veldig populær,
her med et tykkere garn enn den vanlige.


Dette var et flott sett til en ung dame.




Gleder meg til å kjøpe mer garn.



4 kommentarer:

  1. Hei;) Det samme gjorde jeg, glemte å avbestille. Men det er jeg glad for, for boka er kjempefin; ) det blir nok strikket noe fra den boka ja;)

    SvarSlett
  2. Fine bilder!! Fikk lyst til å strikke og det er lenge siden sist!! Sånn marius-genser hadde jeg i rød i min barndom:-)))

    Ha en fin torsdag!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Min kom også i posten i dag! "Glemte" å avbestille :) Men fin er den, og det blir vel strikket noe fra den!

    SvarSlett
  4. Kjent problem, jeg meldte meg ut, for hyllene mine er nesten stappfulle! Men det er jo koselig da. Og så mye fint det var i den boka.
    Lykke til med prosjektene!
    Klem!

    SvarSlett