søndag 1. januar 2012

Hjerteputer til to søte små damer.

Like før det ble kvelden og vi så slutten på året 2011,
kom min datter på at barnebarnet mitt var invitert i
bursdagsselskap til to søstre som fyller 7 år.
Hun var altså i manko for gaver til Tidas små venninner.
Pengeboka er heller litt slunken for tiden
og noen dager til lønning er det jo.

Derfor satte jeg meg ned ved symaskinen og rett og slett applikerte
to røde stoffhjerter på to ferdige småblomstrete putetrekk,
som jeg hadde liggende.

Så nå kan Tida gå i bursdagselskap
og ha med seg delvis hjemmesydde gaver .





Håper jentene ikke blir altfor skuffet over en slik gave,
at og de tenker at det er for kjedelig.
De kan jo pynte fint opp på rommet deres,
nå som de har fått hver sitt rom.



1 kommentar:

  1. Så søte hjerteputer :D Sikker på at jentene blir kjempeglade :D

    Ha et flott nytt år og en koselig mandag :D

    SvarSlett