tirsdag 3. januar 2012

Velkommen på russisk.

Før jul holdt min datter et førjulsselskap
for sine venner fra russisk studiet ved Universitetet.
De samles hvert år til en liten fest med god mat og drikke.
Gjerne russisk mat og vodka.
I 2011 var det hennes tur til å ønske de andre velkommen.

I den anledning tenkte jeg å overraske henne og
vennene hennes med et stort banner som det skulle stå
VELKOMMEN på med russiske bokstaver.

Med god hjelp av min russiske sykepleier kollega
klarte jeg å få printet ut disse bokstavene,
 klipt de ut i svart stoff, som jeg så limte på en rød stofflengde,
ved hjelp av vlisofix.



Både gjestene og min datter ble veldig overrasket
over dette påfunnet,
og jeg var ganske spent om de skjønte hva som sto der.
Glad ble jeg for at det gjorde de.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar