lørdag 2. april 2011

Årets første Påskekort er kommet.... i min nye Postkasse

Nå sniker Påsken 2011 seg inn i heimen til Mymlen og My.
Har vært nede i kjelleren og hentet opp påskepynten.
Det er bare en liten pappeske, 
så noe skal jeg klare å få på plass før høytiden setter inn.

Har mottatt årets første
Påskekort.
Veldig  hyggelig var det, en nydelig påskeblomst fulgte også med.
Fra en kollega og familien.

Kortet dalte ned i min selvmalte postkasse,
riktignok snekret av Panduro,
men malt rosa av meg og pyntet med PIP tapet.
Ikke i Påskefarver, men til helårsbruk.





Vi hadde felleslunsj på fredag på jobben.
Det er blitt en tradisjon at alle avdelingene samles
den første fredagen i mnd til en hyggelig lunsj.
Da lager vi mat og pynter bord til alle,
dette går på rundgang mellom avdelingene.
Riktig hyggelig er det, og skaper samhold mellom de ansatte.

Klarte å ta noen bilder av bordene med den fine pynten,
før vi satt oss ned.
Så ble jeg så opptatt av lunsjen at
jeg ikke fikk tatt bilde av maten.
Men godt var det.




1 kommentar:

  1. Bliver altid så glad når jeg besøger din blog. Tror at det er farverne og de ting du viser samt dine altid positive indlæg , tror at du er en 'frisk' dame , hehe :-)
    Klem Vilma og STOR hilsen til Tida & Tante

    SvarSlett