torsdag 10. februar 2011

Strikkestrømper og hekla lue.

Må bare med en gang si at det er ikke jeg som har
strikket disse flotte strømpene.
Har nemlig fått en av mine kollegaer
til å strikke disse.
 Jeg har det så travelt for tiden, at jeg må få andre
 flinke håndarbeidsdamer til å strikke og hekle for meg.
Pengene må jo sirkulere, så vi strikker 
for hverandre og holder liv i butikkene.

Da det var julemesse på Bærum Sykehus i slutten av nov 2010,
så hadde flinke Tove eget bord med mye flott håndarbeide.

Her kan du lese om det.
Disse strømpene skal mine søte og snille storeniese få.
Det er jo så moderne med slike nå, varmer godt gjør de også.
Her holder Tove opp et par strømper med et annet mønster,
fine de også.
Så har jeg vært en liten tur innom Epla shopen,
jeg ble inspirert av dette innlegget hos Vanella.

En nydelig hekla lue til Tida.
I dag når jeg skulle gå innom Epla shopen til Ingrid,
så kan jeg ikke finne den igjen.
Tross mye leting gjennom hele Epla.
Hun hadde mye fint, skulle gjerne sendt en bestilling til.


En fin hekla blomst pynter opp,
så nå håper jeg at den lille damen vil gå med ny lua,
hun har begynt å få egne meninger ang påkledning.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar