søndag 13. februar 2011

Boken " Salig Blanding " er kommet hjem til meg, før den drar videre.

Både jeg og min søster og spesielt min
datter har fått interesse
for  " Raw Food " og økologiske matvarer.
Det ligger jo litt i tiden nå, ikke minst prøve å leve litt sunnere.
Jeg gjør så godt jeg kan,
men min datter går virkelig inn for oppgaven,
å lage sunn mat for sin lille familie.
Hun har holdt på en stund,
og sier at det har faktisk begynt å gi resultater.
Hun er sprekere og orker mer,
så det må jo bety at det har noe for seg.
Til jul fikk hun hurtigmikser med saftsentrifuge i gave.
Den har hun brukt flittig.

Nå får hun denne boken i bursdagsgave.
Vet at hun har ønsket seg den.

Ps, ikke sladre,
hun har ikke tid til å lese bloggen,
så det blir nok en overraskelse.


Jeg har tenkt å kjøpe noen av hennes produkter
som en liten ekstragave, og legge ved boken.

Home and Cottage fører disse varene.

Her kan du lese innlegget på bloggen til Home and Cottage.


Jeg måtte prøve ut noen oppskrifter
før jeg pakket den inn i gavepapir.

Så det ble en Super Smoothie på meg i kveld.
Med bjørnebær og biola, smakte kjempegodt.


Krydret kokossuppe skal jeg lage, elsker kokos.
Spesielt i Pina Colada, he he
Er ikke det sunt ?

Omelett i muffinsform har jeg laget, var godt det også.

Boken inneholder mange grønnsaksretter,
her er en med aubergine og ost.
Mange gode desserter med sjokolade, frukt og bær.
Man må jo kunne kose seg med en deilig dessert.
Så håper jeg min datter får nytte av bursdagsgaven sin,
 og at jeg får være gjest hos henne når hun lager slik deilig mat.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar