tirsdag 4. januar 2011

Mere Mummi

Er hun ikke flott denne lille frøkna ?
Kom over  Lark sin blogg og nettbutikk,
og ble vilt begeistret for alle de fine
Mummi produktene
de hadde til salgs.
Se selv her

Muligens jeg kan klare å hekle slike selv,
hvis jeg går inn for saken. Det burde ikke være så vanskelig.
Veldig søt var hun ihvertfall, selv om hun ser litt sint ut.
Mummi mamma
er nå en snill og god mor.

Snusmumrikken


Om jeg ikke har en heklet Mummifigur i hus,
så har jeg nå et
Mummibrett.
Kjøpte til meg selv i julegave.

Og med seks små
Mummiglass,
 så kan jeg servere noe godt.
Ja, det ble nå bare et glass lettmelk så langt.





13 kommentarer:

  1. Så flotte figurer. Linken legges i min inspirasjonsmappe.
    Ønsker deg et godt nytt år.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  2. hei hei!
    De var utrolig flotte! Så fint brett du har kjøpt deg.
    Jeg kunne tenkt meg noen mummi kopper, jeg! :)

    SvarSlett
  3. Åhhh mummi åh mummi , hvor jeg elsker dem :-))

    Ja , du må prøve at hækle en lille my , det kan du sagtens :-))

    Klem Vilma

    SvarSlett