torsdag 27. januar 2011

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag ? Det er torsdag, det er torsdag.

Nå har jeg lekt meg mer med klipping, liming og hekling.
Det ble en liten kalender for 2011.
Har brukt de nye Tilda papiret
som er kommet i butikkene i disse dager.
Dette var en morsom hobby, har mange idéer som bare
 venter på å bli virkeliggjort.
Bl.a bursdagskort som hjerter med hekling rundt.

Har limt opp et stykke Tilda papir på et stivt kartongark,
videre på et stykke tapet jeg hadde liggende,
 for at den skulle bli stiv nok
 og ikke bøye seg av vekta av kalenderblokka.
Så lagde jeg huller rundt og heklet med bommullsgarn.

2011 lagde jeg for seg selv, limt på med små puter,
slik at den kan skiftes ut i 2012.
Skar huller til en mellomstor kalenderblokk fra bokhandelen.

TILDA FRUIT GARDEN




Kanskje jeg lager flere slike,
jeg kan ihvertfall ikke unngå å se hvilken dag det er i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar