onsdag 24. november 2010

Julemesse i morgen

Nå er baggen med julemessetingene pakket og
står klar til i morgen.
Skal møte opp i vestibylen på sykehuset kl. 07.30
Håper jeg får solgt noe av det jeg har laget.
Kom så sent i gang, ikke før i sommer,
så det er ikke så mye av hver ting.

Og hvis det ikke blir det store salget, så er
jeg forsynt med julegaver
 og barselgaver i mange år fremover.

Har hatt en liten oppstilling her hjemme for å se hvordan det blir.
Kjøpte et sammenleggbar campingbord på 
loppemarked i sommer,
med en fin duk over, så blir det så bra så.
Hvis dette blir vellykket, så skal jeg starte
 med produksjon allerede før jul.
Med tanke på neste års julemesse.

Er også spent på hva de andre damene har med seg.
Håper å finne noen julegaver til jentene mine.
Strikkete kjøkkenkluter med heklet kant rundt.
Har brukt dobbel Mandarin Petite.
Har heklet en del trekk til kleshengere,
det meste er blitt gitt bort,
 før de kommer på julemessa.
Må vel hekle noen flere.
Til disse er det brukt Muskat fra Drops.
Kleshenger fra Panduro, bare fastmasker,
like langt som kleshengeren.
Sydde sammen med sytråd i endene og under.

1 kommentar:

  1. SÅ mye fint du har laget, i ordentlige spreke farger. Håper det går bra på julemessa ,-)

    SvarSlett