fredag 18. mai 2012

God Helg


Nå er det fredag igjen, og jeg skal snart på jobb.

Vel overstått 17 mai forresten.
Håper alle var fornøyd med feiringen.

Vanligvis gjør det meg ingen ting å jobbe i helgene, selv om det bare er hver tredje helg.
Men akkurat i dag, så hadde jeg så mye annet jeg kunne tenke meg å få gjort.
Det får visst ligge til en annen gang.

Med tanke på at vår lille Tida snart er skolejente, begynnner  i 1. klasse i august,
så har jeg perlet bokstaver til henne,  hele alfabetet.
Nå er hun godt kjent med alle bokstavene fra før og kan stave mange ord allerede.
Jeg tenkte hun skulle få disse, det er godt over 100 stk, i en pose,
 så kan hun trene mer med å sette sammen ord.



Jeg likte disse bokstavene så godt, at jeg må nok låne de av og til.
Eller skal jeg lage et sett til meg selv ?

Tida, skolejente i august.
Hun gleder seg veldig.
SMILE


5 kommentarer:

  1. For en smart måte å lære bokstavene på!! Morsomme bokstaver;) God arbeidshelg til deg, jeg kjenner til den følelsen med å ikke egentlig ville jobbe når helgen kommer!

    SvarSlett
  2. Wow, det er nå litt av et arbeid du har hatt med dette! Kjempeflott gave! :D

    Riktig god helg, selv om du skal på arbeid.. :)

    SvarSlett
  3. http://bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/Doris_dress/

    SvarSlett
  4. Så fine bokstaver,lur måte og forstå å kjenne igjen bokstavene på.Ble litt inspirert så nå sitter jeg og sorterer farger selv.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. hero gayab mode on14. desember 2020 kl. 17:52


    Hero Gayab Mode On is new indian darama on es tv which is very popular
    tv in india and neighboring countries like bangladesh siri lanka
    pakistan and nepal

    Watchonline Hero Gayab Mode on

    SvarSlett