torsdag 10. mai 2012

Betty Boop


Vi har som tidligere skrevet mange forskjellige hobbier.
Bl.a tar vi ofte fram den store kassen med Nabbe perler.
Både store og små i familien kan kose
seg i timesvis med disse plastperlene.
Tida kommer gjerne hjem til sin mor
med små og store gaver som hun har perlet.
Gjerne rosa og røde hjerter.

For en stund siden hadde jeg besøk av mine to nieser,
hvor jeg og den eldste ble sittende i flere timer å perle.
Lenge etter at de minste var blitt lei og fant på noe annet å gjøre.

Min niese Elise perlet Betty Boop
Brukte 14 brett som hun satt sammen.
Så hun ble ganske stor.





Elise og Betty


Tida produserer hjerter til mamma.





4 kommentarer:

  1. Så kul!! Hvor fant hun mønster på den ??

    SvarSlett
  2. Åh, så kul den Betty Boop-en var! Og for en tålmodighet! :) Jeg har også mine perioder med slike perler. Men vi voksne har jo egentlig for store fingre for slikt pirk! :)

    SvarSlett
  3. Hej :-))

    Hilsen til dig og Tida & Tante. Ja , det er længe siden , men nu er vi her begge igen :-))

    Ha en god dag / Klem

    SvarSlett
  4. This is so cool good job
    http://www.ritoot.com/blog/

    SvarSlett