søndag 12. desember 2010

En travel 3. søndag i advent og Mummi julestrømper

Det har vært en ganske så travel helg her hos oss,
først å fremst fordi jeg har vært på seinvakt i går lørdag
og så på dagvakt i dag søndag.
Klarte ikke å få tent det 3. lyset før det
var blitt kveld, nesten natt.

Her viser jeg fram de nye julestrømpene i Mummidesign,
som kom i posten i går.
Bestilt fra Magandas Epla shop.
Se bloggen hennes her
Hun har kjempefine ting til salgs i butikken sin,
tror nok det blir mer som skal finne veien til min postkasse.

Travelheta i ettermiddag besto av baking
av nok en porsjon berlinerkranser.
Lagde deigen i går formiddag og trillet
 den ut etter jobb i dag.
For å være ærlig, måtte jeg ta meg en aldri så liten høneblund
i senga etter jobb, for i det hele tatt klare å få gjort noe av juleforberedelsene.

Fikk bilde på MMS i dag fra min datter.
Lille Tida har vært på juleverksted,
 pyntet i sin røde nissejentekjole.

Samme kjolen hadde hun på seg i fjor,
da var det nissefest i barnehagen.
Bestemor måtte være med å hilse på nissen.

I kveld har hun prøvd Lucia kjolen.
Nå er hun klar for feiring i barnehagen i morgen.


4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg veldig til juleferie på Haslum. Tenkte at jeg skulle steke medisterkaker denne uke, slike fra Strøm-Larsen med svisker i, det blir godt det..

    SvarSlett
  2. For en søt jente. Minner meg mye om min eldste datter da hun var på den alderen...

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så herlig jente! :)

    Jeg har trukket ut en blant følgerne mine som skal få en pakke med julekort, og det ble deg! Hvis du har lyst på dem, send meg adressen din til sheneligans@gmail.com, så sender jeg dem så fort som mulig. :)

    Klem fra meg.

    SvarSlett