lørdag 11. desember 2010

Julegaver til en liten jente og til to store.

Viser frem noen julegaver til barnebarnet mitt.
Hun leser ikke bestemors blogg, så dette er ganske trygt.
Vi elsker jo hobby saker av alle kategorier,
ikke minst tegne og maleutstyr.
Storforbrukere nærmest.
Fant noen fine små mapper på Sprell på Sandvika Storsenter.
Ikke var de dyre heller.
Håper de faller i smak hos lille Tida,
så kan bestemor hjelpe til med
å farvelegge i romjula.
Sprell hadde mange slike
fine hobbymapper, med andre temaer også.

Her skal man trekke streker fra prikk til prikk,
og så farvelegge etterpå.
Husker dere at vi som barn lagde det man kalte en " spå " ?
Kanskje barn gjør det fremdeles ?
Her er en mappe med fargerike ark,
som man kan brette til slike " spåer "
Nærmest japansk Origami kunst.

Det var julegave tips til små jenter.
Neste tips er til de store.
Jeg liker jo alt som er nytt, lar meg lett påvirke av reklame.
Og er det noe nytt innen mat og drikke,
så må jeg bare prøve det ut.
Alt i ett pakke med det du trenger til å lage deilige drinker.
Ja, unntatt alkohol da, det må de skaffe selv.
Eller la være og og prøve uten alkohol,
det går sikkert bra det også.

MARGARITA COCKTAIL MIX
til den ene
MOJITO COCKTAIL MIX
til den andre.
Nå er jeg spent på tilbakemeldinger fra jentene,
det blir sikkert etter nyttårsaften.
Kjøpt på Kitch´n Sandvika Storsenter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar