torsdag 7. juli 2011

Pakke i posten fra Snøstorm


Jeg var så heldig at jeg vant en pakke med Snøstorm produkter.
Var på posten i dag og hentet den.
Makan til pakke, vi ble hoppende glade her i heimen.
Digger produktene hennes, og skulle gjerne hatt flere av de.

4 plakater, en pakke klistremerker
og to søte små kort var i pakken.

Tusen, tusen takk.
Nå skal jeg på Ikea for å kjøpe rammer,
så skal de gis bort til mine søte små i familien.

Keep Calm plakaten skal jeg ha selv,
på kontoret


Denne tror jeg passer fint inn på kontoret til min søster.
Passer fint til de andre retro fargene
og de gamle teak møblene hun har der.
Ikke sant My ?

Denne plakaten har jeg bestilt fra Snøstorm
 butikken for en stund siden,
nå har den kommet i en Ribba ramme fra Ikea.

Legg merke til at hun har laget
 navnet på barnebarnet mitt øverst
Tida.

Så den skal opp på veggen på rommet hennes,
hun som er så glad i å lese bokstaver, skolejente neste høst.



Gå inn på Snøstorm butikken her

Mye fint der.

På bloggen hennes kan du også ta lodd i en Give Away.
Da kan du vinne mange fine produkter.





3 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk :-)
    Gleder meg til pakken til give awayen min kommer fra snøstorm(eller den er sikkert kommet, men jeg er på en liten ferietur)

    SvarSlett
  2. Åh, så flott å se plakaten med navn i ramme. Det er så morsomt å se ting jeg har laget hos noen andre og ekstra stas at de blir hengende på barnerom og (kanskje) blir en liten del av barndomsminner. :D

    SvarSlett