torsdag 24. mars 2011

Sushi og jakten på Påskekule Oppskriftshefte.

Det var godt å komme hjem etter en litt slitsom shoppingrunde.

Lagde meg en stor tallerken med noen ferdigkjøpte sushi biter 
og litt Salma laks med tilbehør.

Innviet mine nye middagstallerker, nemlig hvite store fra Iittala.
 " Teema " heter de, er helt enkle uten mønster,
men med en fin blank glasur, noe som jeg liker.

Legg merke til at jeg må bruke spisepinne for Dummies,
denne er fra Rice.
Da gikk det mye bedre å få maten i seg.

Et av mine viktigste mål for byturen var å få tak i
det nye heftet og garn fra Dalegarn.no
Nemlig Arne og Carlos sine påskekuler.
Det må jo jeg ha tak i, og det fortere enn svint.
Men dessverre, så hadde ikke min faste garnbutikk
fått det inn ennå.
Men når det kommer, så er jeg først i køen.

Du kan se heftet  her



Var ikke denne strikka påskekulen fin ?


2 kommentarer:

  1. Min garnbutikk var også utsolgte i dag... Tydeligvis et populært oppskriftshefte.
    Gleder meg til å "få" det.
    Klem

    SvarSlett
  2. Det så godt ut gitt, selv skal jeg ha and, det er godt det også. Vi sees vel til uka..

    SvarSlett