søndag 19. september 2010

Mummiteppe i posten i dag, og kjole fra Barnigjen.

Jeg har bestilt et Mummiteppe fra nettbutikken Barn igjen.
Det kom i posten i dag.
Veldig fornøyd, fint stoff med Mummifigurer
 og veldig pent sydd var det også.

Se Her bilder av flere, både sydde og heklete tepper.

Kan brukes som barnevognsteppe
 eller bare som pynt i en stol.

Mummiteppet er sydd av Lisbeth med bloggen Barnigjen.
Se link Her
Tidligere har jeg bestilt boken hennes.
Mange fine modeller, på sydde klær til barn og voksne,
og oppskrifter på hekletepper og noen strikkeplagg.

Her er to bilder jeg har tatt fra boken.
Her er noen bilder av barnebarnet mitt
sammen med mammaen sin, ( min datter )
Hun feirer sin 3 års dag i en kjole fra Barnigjen.
Bildene er tatt i fjor på denne tiden.


Den kjolen har hun brukt mye,
den begynner nå å bli litt liten,
så det er vel på tide med en ny kjole.
Likte så godt mønsteret med russiske dukker på.

2 kommentarer:

  1. Hei
    Tusen takk for flott innlegg om meg og butikken.Så nydelig lita jente i kjole som jeg har sydd. Babygutten på bildet fra boka er vår lille fetter. Han er snart 3 år, og de skjønne barna med englekrøllene er barn til min datters kollega. Den største gutten i boka mi er mitt barnebarn. Han er snart 9 år og damen med barnevogn og rertokjole er min datter. Etter at boka kom ut, har vi vært så hedige å få lille Ella som snart er 8 mnd. og ei lita ruskesare som snart går. Du skal da ha 4 lodd for dim flotte omtale av meg. Tusen takk og så flott at produktene mine blir satt pris på.
    Ha en god uke og klem!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til fireårsdag som skal feires på lørdag, hei, vent litt, har ikke jeg bursdag den dagen? Jo, lørdag er min dag, gleder meg!

    SvarSlett