mandag 6. desember 2010

Fargerikt på stor fot

Har gjort ferdig et par sokker i mangefarvet garn.
Strikket de i utgangspunktet til meg selv,
 men tror nok de er litt for store.
Passer nok bedre til en herre.
Men vil en virkelig herre bruke slike sokker, det spørs.
Da er han modig.
Nå husker jeg ikke hva garnet heter,
båndet rundt nøstet er borte.
Men det kom i et nøste på 150 gr, pinner nr 2,5
og er superwash behandlet, tysk tror jeg det er.



Kjøpte to nst, dette er den andre farven.
Vet ikke helt om jeg liker den eller ikke.
Må jeg strikke sokker, eller er det andre
 måter å " bli kvitt garnet på " ?
Her har jeg prøvd meg på en heklerute,
tenkte å kombinere med noe ensfarvet garn.
Vi får se hva det blir til.


1 kommentar:

  1. Sokkene er kjempeflotte... :O)
    Har sett tepper som er strikket i flerfarget garn, med den siste omgangen ensfarget. Det ble også veldig fint... :O)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett