fredag 14. oktober 2011

M pute til Mette.


Fra å sy nesten bare i pasteller så som rosa,
 lysegult  og småblomstret,
har jeg nå sydd noen puter i svart og jordfarger/lys beige.
En mer minimalistisk stil, kanskje.

Jeg fikk flere meter med ensfarget lysbeige
 stoff fra en kollega på jobben.
Det var veldig god og kraftig kvalitet på stoffet.

Sammen med noen meter svart bommullsstoff
ble dette flere puter og enda flere er underveis.

Første pute ut er derfor M puta til Mette.
Baksiden i svart, lik som på bokstaven.

Pute nr 2 er avlang.
Innerpute måtte jeg bestille fra Stoff og Stil.
40 x 80 cm

HOME




Det er ikke mye jeg har vært på bloggen i det siste,
har knapt slått på maskinen.

Mesteparten av tiden, utenom når jeg sover eller er på jobb,
har gått til å sy puter til
julemessa på Bærum Sykehus

Men nå har jeg pakket bort symaskina for en stund,
hele leiligheten så ut som et verksted,
 det begynte å bli litt mye, selv for meg.
Det fulgte rød sytråd ned etter meg og helt ut på yttertrappa.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar