lørdag 3. september 2011

Damene har vært på tur.

Og hvor har vi vært ?
Det er sikkert mange bloggedamer som kjenner seg igjen
og som har besøkt denne butikken i
København.

Siste del av ferien tok vi båt til København
og bodde noen dager på Grand Hotell midt i byen.
Kjempekoselig med oss damene på et stort familierom,
en stor dobbelseng og to flatsenger.
Rene feriekolonien.


Det som var trist var at været
var ikke helt på vår side, og så blåste det en del.

Spesielt den dagen vi var i Tivoli, da REGNET det da.
Skikkelig " borte med blæsten" vær.

Tida koset seg mellom alle de gamle stoffene og hekla lekene.




En hel rad med gamle dynetrekk.




Skikkelig retrofølelse får du i denne butikken.




En ide til hekleteppe, kanskje i andre farger.




Fint japansk papir, men jeg kjøpte ikke,
da det regnet slik, alt var vått,
tok ikke sjansjen da det var så tynt og fint.



Kosedyr i allverdens utgaver.










Så nå har dere sikkert sett at vi har besøkt butikken
HUSFLID.
En skikkelig Retro butikk,
som var et must på listen min i København.



Med hjem i kofferten ble disse to gamle dynetrekkene.
Noen kjøper fine klær, sko og smykker, andre ,
 som jeg og sikkert flere
retro bloggedamer kjøper gamle dynetrekk til dyre penger.

Kan man si at man tar båt / fly til København,
drosje fra sentrum til en butikk en stykke unna,
kjøper to gamle dynetrekk til 250,- pr stk og tar drosje tilbake til hotellet.
Hvis noen hadde sagt det til meg for et år siden,
så hadde jeg virkelig lurt på hvordan det sto til med dømmekraften.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar