fredag 26. august 2011

Hobbybøker fra Bangkok.

Min søster og hennes familie har feriert
noen uker i Bangkok Thailand i sommer.
Når hun kommer tilbake er det alltid mye
spennende til oss andre i koffertene.

Denne gangen fikk jeg bl.a disse to hobbybøkerne.

En som omhandler litt sying til hjemmet, med utførlige bilder.
Den andre var mønstre på små broderier.

Teksten til bildene er det ingen her hos oss som kan tyde.
Tegnene var nemlig japanske.

Men egentlig trenger man ikke forstå
hva som står skrevet, da bildene taler for seg selv.


 

 

 

 





 


 

Korstings broderi bok
500 forskjellige søte små mønstre på korsstingbroderier.

Korssting fra Frankrike
Eiffeltårnet, Chanel veske, Rødvin


Fra United Kingdom
Cherlock Holmes, Polospillere, Big Ben


Finland
Marimekkoblomster, Innsjøer


Nederland
Tulipaner, Mølle, Skøyteløper,


Russland
Svane, Ballettsko, Russiske dukker, Vodkaflaske


Sør Afrika

Ville dyr


Australia
Kuenguru, Koalabjørn, Hai


Mexico
Frida Kahlo, Tequilaflaske, Tortilla lefse

Flagg fra flere land



Mønstre til alle figurene.




 

4 kommentarer:

  1. Så flott ferie gave!
    Nydelig korstingsbok.
    Klem

    SvarSlett
  2. Århhh heldige dig , jeg ville gerne eje bogen med korssting!!

    Klem og god Lørdag

    SvarSlett
  3. Åå så heldig du er som har fått så fin korssting bok. Tør jeg spørre pent om jeg kunne få et bitte liten kopi av bildet av ballettsko? Jeg har en jente som danser ballett og drømmen er å blir så flink så hun kan danse med Operaballetten. :-) Jeg leter og leter etter korssting med ballettsko eller lign men finner ei. Ikke brodeributikker har kunnet hjulpet med. Venter spent på svar. Hilsen hste@online.no Hilde :-)

    SvarSlett
  4. its so great holiday gifts I like it
    http://www.ritoot.com/blog/

    SvarSlett